środa, 21 września 2011

Chwalę się... fantazyjnie

Przed wakacjami udało mi się zakwalifikować do "Wymianki z fantazją" u Marysi - Moteczka. Czasu było sporo, każda z wymianek miała mieć własny temat, co kto tam chciał. Moją para w wymiance, od której otrzymałam prezent była Bożka. Bożka nie ma bloga, a szkoda, bo miała by z pewnością co na nim pokazać. Otrzymałam prezent w temacie "Folwark zwierzęcy". Bardzo mi się spodobała moja niespodzianka i bardzo za nią Ci, Bożenko dziękuję. A oto i ona.





Ja natomiast przygotowywałam prezent dla Grażynki. Moja myśla przewodnia było "Owocowe wspomnienie lata". Mam nadzieję, że prezent sie spodobał choć troszkę.







A na sam koniec pragnę złożyć podziękowania dla Marysi za super organizację i pomysł i doping
i za wszystko:)

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe ! Wspaniałe prezenty :)
    Podziwiam i zachwycam się...:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Folwark zwierzęcy świetny, a te krówki na pudełku super. Twoje owoce szydełkowe są śliczne i ten kapelusik na szpilki uau Mangosia

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiałam się z otrzymanych prezentów setnie. Cuuuudny pomysł. Iście z fantazją! Wykonanie miodzio! podobnie jak Twoje szydełkowe owocki. Dla mnie mistrzostwo świata. Wymianka fantastyczna!
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne owoce przygotowałaś, już je chwaliłam u Gazynii. Podoba mi się myśl przewodnia prezentów(ślicznych), które ty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za te wszystkie wspaniałości, którymi mnie obdarowałaś:)
    A jakie skarby dostałaś!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały ten folwark zwierzęcy :)
    A Twój igielnik jest uroczy!
    www.seelennea.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim odwiedzającym mój blog za tak miłe komentarze.Jest mi bardzo miło że zaglądacie do mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesoły prezent dostałaś i apetyczny wysłałaś.

    Pozdrawiam gorąco
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń