środa, 27 lipca 2011

Wyróżniono mnie :)

Serdecznie dziękuję Anie za uhonorowanie mnie powyższym wyróżnieniem.
Wyróżnienie to zwiazane jest z pewnymi zasadami:

- Umieszczenie  podziękowania i linku do blogera, który przyznał nagrodę.
- Skopiowanie i wklejenie logo na swoim blogu.
- Napisanie o sobie 7 rzeczy.
- Nominowanie 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisanie im komentarzy, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji. 
  • punkty 1-2 zrealizowane:)
  • pkt.3 - 7 rzeczy o sobie...
  1. jestem szczęśliwą babcią Milci i Maciusia
  2. lubię swoje hobby
  3. lubię ogródkowanie
  4. lubię wieś i wiejskie klimaty... choć obecnie mieszkam w mieście
  5. lubię kawkę z rana
  6. lubię szczerych i radosnych ludzi
  7. lubię odwiedzać swoją podopieczną - babcię Rózię, która ma już 104 lata
  • co do realizacji nominacji... to postanowiłam nieco złamać tę zasadę, nie bedzie 16 nominacji!!!
Nie potrafię wybrać tylko 16 blogów, obserwuję tyle prześwietnych blogerek, że nie sposób pominąć nikogo. Zatem niech się częstują wyróżnieniem wszyscy obserwujący mojego bloga:)
Ale, coby wyróżnienie nie zostało na moim blogu rzucę je dalej... do Marysi w podziękowaniu za perfekcyjne organizowanie wymianek, w których miałam ogromną przyjemność brać udział:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz