środa, 2 lutego 2011

Dostałam wyróżnienie:)

Jola mnie wyróżniła wyróżnieniem - o takim jak powyżej. 
Serdecznie za to dziękuję:)
Nowa jestem w te klocki i nie wiem czy rozumiem cokolwiek, ale chyba mam je dalej przekazać wg poniższych zasad:
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła

3. Umieść u siebie logo wyróżnienia
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią cię szczęśliwym
Ja nie znam jeszcze za dużo blogów, są oczywiście takie, które odwiedzam... ale nie śmiałabym zawracać głowy nieznajomym. Dlatego pozwolę sobie na zawęzenie listy wyróznionych z 10 do 3.
Wyróżnione osoby to:
*******************
A co czyni mnie szczęśliwą???
To musze jeszcze skonsultować sama ze soba, bo tak na wyrywki to trudno odpowiedzieć:)

2 komentarze:

  1. pięknie Ci dziękuję :)
    pozdrawiam :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie - a Tobie słusznie się ona należało tworzysz przepiękne stroje dla lal - gratuluję - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń